Avsluta kennelnamn?

Hej! Kan man avsluta ett kennelnamn om man inte har en registrerad kull på det? Jag är ensam ägare till namnet.

Kommentarer

  • Hej Emilie,

    Ja, finns det ingen valpkull registrerad på kennelnamnet kan man avregistrera det.

    Vi behöver då få in ett undertecknat brev från dig där du begär att ditt kennelnamn ska makuleras.

    Ha en fortsatt fin dag!
  • Tack för snabbt svar! Då ska jag skicka in ett brev omgående. Till vilken adress ska jag skicka det?
    Hälsningar Emilie
  • Hej,

    Adressen är

    Svenska kennelklubben
    Box 771
    191 27 Sollentuna

    Med vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.