Avlivad hund med svår höftledsdysplasi. SKK måste godkänna röntgenbilder.

Jag avlivade en hund som vi hade skrivit fodervärdsavtal för efter att veterinär konstaterat svår höftledsdysplasi. För att kunna få ut några pengar på försäkringen måste veterinären skicka röntgenbilderna till er och jag ska sen ta reda på att ni har mottagit dem och meddela Agria. Jag har försökt logga in med hennes chipnummer men hittar inte henne. Hon hette Freja och hade chipnummer 752093200015692. Räcker den informationen?
Vänliga hälsningar

Kommentarer

  • Hej! Jag ser att kliniken inte har skickat upp bilderna hit än, ring dit och be dom att göra det.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.