Avelklass på Stora Stockholm - måste tiken vara med?

Hej,

Jag har fått ett brev från er SKK att mina hundar från Råvatj kennel har hamnat i en Avelsklass utifrån att min tik SJCH SUCH SVCH Råvatj Nanosch är mamma till dessa. Om vi ska delta i avelsklassen, måste vi då ta med tiken Nanosch till Stockholm? Hon har inte fått någon nummerlapp, får hon gå in på utställningen ändå? Hur funkar det?

MVH
Maria Forslund
Råvatj kennel

Kommentarer

  • Hej,

    Ja, om du vill tävla med din hunds avelsklass så måste hunden vara med. Nummerlapparna skickas härifrån kansliet i slutet av denna vecka. Om du vill delta så glöm inte att ta med giltigt vaccinationsintyg samt nummerlappen du kommer att få.

    Välkommen!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.