Avel på labrador

Min labrador tik är 4 år röntgen visade ua och 0 ögonlysningen var utan anmärkning när jag gjorde den förra veckan och hon har flera excellent på utställning. Är det något mer man ska tänka på om man bestämmer sig för att para?

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    Kontakta Lotta Simonsson på vår registreringsavdelning. Hon har hand om rasen Labrador och kan tala om för dig vad rasen har för krav för att få registrera valpar i Svenska Kennelklubben.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.