Planera avel för min Labrador Retriever

Hej
Vill få valpar efter min labrador. Hunden är regristrerad hos skk. Hon har röntgas för HD. Är det något mer vi skall göra innan hon kan paras.
Mvh Siv

Kommentarer

  • Hej Siv,

    För registrering av valpkull så är känd HD status det enda kravet vi har gällande Labrador Retriever.

    Här finner du mera information om våra registreringsregler, det finns vissa restriktioner när det gäller ålder för tik m.m så det kan vara bra att läsa igenom grundreglerna om man planerar att använda en hund i avel.
    Registreringsregler 2018

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.