Vad krävs för att ta in hund till England samt tävla?

hittar inga uppgifter om hur man tar in en hund till England för att tävla, förut om hundpass mm
men inget om hur man går till väga eller vilka regler som gäller att resa tur och retur till England .

Kommentarer

  • Hej,

    När det gäller regler för att få tävla i England så ta kontakt med Engelska KK.

    Din fråga gällande regler för att få ta in en hund till England ta kontakt med deras motsvarighet till Jordbruksverket, GOV.UK

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.