Hitta en vuxen hund- hur går vi tillväga?

Hej!
Vi är ett aktivt pensionärspar som vill hitta en vuxen hund som behöver ett nytt hem. Hur går vi tillväga?

Kommentarer

  • Hej Karin,

    Va roligt att ni vill satsa på en vuxen hund!

    Kontakta rasklubben för den eller de hundraser ni är intresserade av för att höra med dem om de känner till någon uppfödare som behöver omplacera sin hund.

    Ni hittar länk och kontaktuppgifter till rasklubbarna på sidan för respektive hundras.

    Sök på den hundras ni är intresserad av här genom att skriva namnet på hundrasen i fritextfältet: Köpahund.se

    Klicka sedan på bilden på hundrasen för att komma till rasklubbens kontaktuppgifter.

    Se exempel:

    Ni skulle även kunna kontakta Hundstallet som omplacerar hundar som behöver ett nytt hem, kika här: Hundstallet

    Stort lycka till med att hitta er nya familjemedlem!

    Bästa hälsningar

    Stephanie Medlemsservice
  • Kan jag sälja en 3 årig ccpp på denna sida?
    Annikka Axenaho
  • Hej Annikka,

    Just nu är det inte möjligt att annonsera vuxna hundar på Köpahund.se men vi kikar på det och hoppas kunna erbjuda den tjänsten för SKK-anslutna uppfödare inom kort.

    Ha en bra dag!
    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.