Är min hund ägarregistrerad?

Hej, det är så att jag köpte en dalmatiner valp och hittade nu papper här os er som jag inte tror jag skickat in. Hur kan jag se om min hund är registrerad på mig här inne?

Kommentarer

  • Hej Marie!

    Om du är osäker på om du skickat in en blankett för ägaranmälan kan du på ett enkelt sätt se det om du går in på DjurID.se eller Hunddata. Lägg in id- numret på din hund och sök så ser du om du finns angiven som ägare.
    Gör du inte det så är det bara att skicka in blanketten du har i stamtavlan som heter "Ägaranmälan".
    Har du inte kvar den så är det bara att kontakta oss på djurid@skk.se eller 08 795 30 50 så skickar vi en ny.

    Hälsningar
    Helena Marknadschef
  • hej!
    min hund står inte på samma adress som mig hur gör jag för att ändra det?

    mvh
  • Hej,

    För att kunna hjälpa dig med ett bra svar så behöver vi veta vilken hund det gäller, registreringsnummer och namn, samt dina namn och adressuppgifter.

    Så återkommer vi till dig med information hur du gör din ändring i registret.

    Tack på förhand.
    Med vänliga hälsningar
    Åsa Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.