Jag undrar var jag kan hitta tävlingar i freestyle och var man ska anmäla sig?

Jag undrar var jag kan hitta tävlingar i freestyle och var man ska anmäla sig

Kommentarer

  • Hej Ann-Marie,

    Svenska Hundfreestyleklubben är huvudman för reglerna och SKKs Prov- och tävlingskommitté har det övergripande ansvaret. Alla klubbar inom SKK-organisationen får arrangera tävlingar. För att få tävla måste du vara medlem i någon klubb inom SKK-organisationen.

    Jag bif. en länk till Svenska hundfreestyleklubbens hemsida, där hittar du allt du behöver veta.http://www.hundfreestyle.se/

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.