Är det valberedningens uppgift att ta fram förslag på nya namn till valberedning till årsmötet?

Hej!
Är det valberedningens uppgift att ta fram förslag på nya namn till ny valberedning till årsmötet?

Kommentarer

  • Hej Leif

    Även om det inte klart framgår av stadgarna är det praxis att valberedningen föreslår förslag på namn till kommande valberedning. Många brukar välja att kvarstå i valberedningen men annars tar man fram förslag på nya namn.
    Agneta Juridiska

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.