Antal ägarregistrerade hundar

Hej!
Hur många schnauzrar, p/s och svarta, finns registrerade hos SKK?
Bara antalet, INTE ägare, och gärna fördelat på resp färg.
Är själv ägare av en 'svarting'.
Vänliga hälsningar
/Lotta Sunde

Kommentarer

  • Hej Lotta!

    Antalet baseras på ägarregistret såvida du inte menar hur många vi någonsin har stambokfört? Statistiken på ägarregistreringar hittar du DjurID.se, du ser både antal ägare och hundar där.
    Här kommer en bild på siffrorna som finns registrerade fram till idag.

    Hälsningar

    Helena Marknadschef
  • Hej! Jag undrar hur många sussex Spanien som finns registrerade i Sverige?
  • Hej Charlotta,

    Jag hänvisar dig att titta enligt tidigare anvisningar där jag svarar tidigare frågeställare.

    Trevlig helg!
    Helena Marknadschef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.