Antal nyregistreringar av en viss ras i en viss region?

Hej,
Finns det tillgänglig information och statistik på hur många korthårig vorsteh som registreras inom Svenska vorstehklubben och specifikt lokalavdelningen Bottenvikens upptagningsområde eller i alla fall med koppling till adress så kan vi själva göra analysen om upptagningsområde?

Bakgrunden till frågan är ett vikande medlemsantal och det vore intressant att se om antalet nyregistreringar följer samma trend eller inte när man ska diskutera hur man bemöter ett vikande medlemsantal.

Kommentarer

  • Hej Peter!

    En förtroendevald i aktuell klubb kan kontakta mig på heny@skk.se och se vilken typ av information man kan få fram.
    Vill du se hur många ägare och hundar av en viss ras som bor och är ägarregistrerade i ett visst område kan du hitta matnyttig information på DjurID.se och klicka på någon av följande knappar;

    Hälsningar

    Helena Marknadschef

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.