Var hittar jag championatansökan?

Hur hittar jag championatansökan

Lotta

Kommentarer

  • Hej Lotta,

    Bifogar en länk där du ansöka om championat.​Championatansökan​​​

  • Hej!
    Hur ansöker jag om att få titeln Norsk utställningschampion? Hunden är svensk utställningschampion.
  • Hej Marianne, du skickar in bekräftelsen på det svenska championatet till Norsk Kennelklubb.
  • Jag var lite oklar! Jag menar, hur registrerar jag den norska titeln hos SKK?
  • Hej Marianne!

    Grattis till championatet!
    För att få det registrerat skickar du en kopia på den Norska bekräftelsen till reg@skk.se.

    Önskar dig en härlig helg!

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.