Ansökan om titel inom agility?

Måste man själv ansöka om titel som hunden tagit eller registreras det hos skk automatiskt? För visst är det väl så att 5 lopp med pinne i agility ger titeln en titel?

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    Vi har tidigare svarat på en liknande fråga och hänvisar dig därför till att se nedanstående länk :
    Registreras min hunds titlar per automatik?

    5 pinnar i agilityklass eller hoppklass resulterar i diplom och titel!

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.