Ansökan om importering

Hej!

Har importerat en valp från england och vill registrera den i Sverige, jag har hittat blanketten som man ska fylla i och det står att ni vill ha exportstamtavlan i ansökan, jag fick inte med någon stamtavla? Det är en renrasig hund inom FCI och godkänd i sverige, hur gör jag då?

Kommentarer

  • Hej,
    hunden måste ha en exportstamtavla från landets officiella kennelklubb med ditt namn som ägare. Om hunden är en registrerad hund får du kontakta Engelska kennelklubben.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.