Annonsering av valpar inom SKK

Hej!  Min uppfödare säger att Min tik ska ha tre Exelent inom SKK för att valparna ska kunna få annonseras ut till försäljning innom SKK. Min Tik har ett Exelent för SKK och 3 VG samt 2 Exelent och ett certifikat innom Sv. Hundklubben. Räcker inte detta för att uppfödaren ska få annonsera via SKK?

Kommentarer

  • Hej,
    föräldrarna till kullen behöver inte vara utställda för att få annonsera på Köpa Hund.
    Däremot måste valparna vara registrerade och med stamtavlorna följer det med inloggningskod till Köpa Hund.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.