anmällan till hundutställning ?

Jag har problem med anmälan till utställning . Min hund saknas i SKK register ? . Jag är utländsk utställare och utställa före utan problem . Min hund är LENHOLL LANGORIA födelse 22 05 2016 , registrering nr i Polen 34516 , PKR IX –77408 . Adres Hanna Ossowska 81 –033 Gdynia , Chylonska 74/42 Polen . Mvh Ossowska

Kommentarer

  • Hej, Maila in en kopia på stamtavlan till tavling@skk.se så lägger vi in din hund i vår databas så du kan anmäla din hund till utställning.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.