Anmälan till Göteborg januari 2018

Hej, varför fungerar inte mitt medlemsnummer i SBK när jag ska internetanmäla mig till Göteborg? Det fungerade till Älvsjö nu i december. Anmälningstiden går ut kl 12.00 idag!!
Tacksam för besked.
Lotta

Kommentarer

  • Hej,
    Du måste vara medlem i SKK länsklubb för att delta på My Dog. Här kan du registrera och betala ditt medlemskap för att kunna anmäla din hund till My Dog. https://hundar.skk.se/medlemsguiden/

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.