Allmänlydnadskurs?

Hej, försöker finna svar angående kurser för våran hanne på 9 månader. Vi är medlemmar i Länsklubben.
Vi skulle vilja gå vardagslydnad, men finner inget i SKK:s regi, är vi tvungen att gå via SBK? och krävs det då ännu ett medlemskap hos dom?

Kommentarer

  • Hej Tommy,
    Ja, gällande kurser så är det din brukshundklubb du ska ta kontakt med.
    För att delta på länsklubbsutställningar krävs medlemskap i SKK länsklubb och gällande SBK och kurser är jag inte helt säker på om de kräver ett medlemskap.

    Bifogar länk till deras hemsida:
    SBK

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.