Ålder för köp

Hej undrar om det finns någon uttalad ålder för att få köpa hund? Har fått besked att mina föråldrar är för gammal för att få köpa en ny hund på samma ställe som de har gjort tidigare, och när de konverserar så säger hon att det inte finns några valpar och att ingen parning är påtänkt, men det finns valpar till försäljning,
Tycker det är otroligt kränkande och att tycker att sådant hyckleri o falskhet borde komma fram,åldern på mina föräldrar  är 65 &76.
Mvh
Carina

Kommentarer

  • Hej Carina,

    Självklart finns det ingen övre ålder för att köpa hund så mitt råd är välj en annan uppfödare.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.