Adresser till hundägare för hälsoenkät

Hej!

Vi i Svenska Chodsky pesklubben's avel o hälsosektion ska skicka ut en hälsoenkät. Tyvärr är det så att alla ägare till rasen inte är med i rasklubben, finns det möjlighet att få ffa e-postadresser från er? Vi ska efterlysa och lägga ut enkäten på vår hemsida samt på Fb.
Tyvärr så  är vi bara ca 70 medlemmar, finns ca170 st registrerade i Sverige, några har fler än en så säg att vi saknar ca 70 adresser.

Vänliga hälsningar, Lotta Eriksson, v ordf och sammankallande i sektorn avel o hälsa

Kommentarer

  • Hej Lotta,

    Om du istället skickar ett mejl till mig, helena.nyberg@skk.se så hjälper jag dig. En förtroendevald kommer få skriva under ett sekretessavtal men annars är det inga konstigheter.

    Hälsningar
    Helena Marknadschef
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.