Adress för importregistrering av hund

Vart ska jag skicka min blankett som jag fyllt i för att registrera min danskfödda hund i skk? Hur ska jag skicka det? Med rek eller postförskott eller vad? Tänkte eftersom man skickar med orginalstamtavlan..

Kommentarer

  • Hej Maria!

    Du skickar handlingarna för din importerade hund till:

    Svenska Kennelklubben
    Box 771
    191 27 Sollentuna

    Givetvis kan det kännas tryggt att skicka handlingarna till oss rekommenderat eftersom, precis som du skriver, det ska skickas in i original. Bor man nära oss är man även välkommen att lämna in handlingarna i vår reception!

    Med vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.