Adoptera hund

Vad ska man göra för att adoptera en hund ffån ett utland Asie. Hur mycket och vad är process? Hur länge ska den ra till!

Kommentarer

  • Hej Deki!

    Jag förstår inte riktigt frågorna, men om du undrar över regler kring att ta in hunden i Sverige rekommenderar jag att du tar kontakt med jordbruksverket, deras information gällande införsel hittar du här. Det är mycket att tänka på när man ska importera en hund och reglerna ser olika ut för olika länder.

    Jordbruksverkets kontaktuppgifter finns på deras hemsida så kanske kan det vara skönt att ringa och prata med någon kunnig inom införsel!

    Lycka till!

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.