Ventilpackning

Hejsan undrar om det finns lösa ventilgummin att byta ut dem som sitter runt (bakom) alla blåsventiler i spa,t har ett earl spa
Inget läckage idagsläget men tänkte om de finns utbytes gummi för framtida incidenter
Vh Henrik

Henrik Arvidsson

Kommentarer

  • Hej Henrik,

    Gå in på vår hemsida och fyll i en serviceanmälan. Där kan du även ställa frågor som denna.
    SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    När du gjort det kommer vår service/reservdelsavdelning att kontakta dig.

    Mvh Anna
    Anna