Vart hittar jag nya filter till mitt spabad?

Hej,

Jag har ett spabad från er. Vart hittar jag nya filter till det spabadet?
Nina

Kommentarer

  • Hej Nina,

    Du hittar filter till ditt spabad i vår webbutik. Samtliga filter till alla våra modeller om du följer denna länken: https://svenskabad.se/produkt-kategori/filter/ du kan också alltid beställa dina filter via vår mejl order@svenskabad.se eller besöka någon av våra återförsäljare.

    Ha en fin dag!
    Tomas
  • hej jag har en svenska pro floden, men kan inte hitta ett filter där det står att det skulle passa till just det spa badet.
    danne
  • Hej Danne!

    Filter till Svenska Pro Floden samt alla Svenska Pro heter BEL- FIL.
    Filter Earl,Denver,Vancouver,Sarek - Svenska Bad
    Ha en bra dag!

    Anna

  • Jag har en Vancover och behöver byta uv lampan men hittar inte vilken lampa jag behöver, hittar inte heller några uv lampor i webbutiken. Kan ni hjälpa mig?
    Anneli
  • Hej Anneli,

    UV-lampa beställer du genom att göra en serviceanmälan hos oss. Fyll i dina uppgifter i anmälan så återkopplar vi med pris och lagerstatus.

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Hej!
    Vi har ett spa Floden och ska byta vatten men får inte upp botten ventilen.
    Kan ni förklara mer noggrant hur det ska göras så att jag inte bryter sönder något.
    Mvh
    Mauro
  • Hej Mauro,

    Ställ din fråga genom vårt serviceformulär på vår hemsida. Då hamnar det hos service och dom kan hjälpa dig att förklara. SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    Filter till Floden hittar du här: Filter - Svenska Bad

    Ha en fin dag!

    Mvh Anna
    Anna