Spabad Fjorden

Hej,
Jag har köpt spabad Fjorden hos Spa bad i Malmö för drygt ett år sedan. De slutade fungera i januari, tilltalade service genom är sida. Servicetekniker var hos oss i februari och sa att det är ett elfel och att vi ska tillkala elektriker. Det gjorde vi. Elektriker i sin tur sa att det är ingen fel på elen utan att det är spabad, eftersom elen fram till badet fungerar.
Nu har ja betalat 5000 kr for att ingen har hjälpt mig.
Ja har garanti och vill veta nu hur ska ja gå till väga att reklamera och returnera badet. Mvh Gordana
Gordana Bjelic Beba

Kommentarer

  • Hej Gordana,
    Beklagar att du inte fått ordning på detta. Gör så att du skriver i ärendet igen och förklarar. Det är den vägen du måste gå för att få hjälp från service igen. Eller ring till Aquae som har hand om vår service. 010-88 99 600

    Mvh Anna

    Anna
  • Hur är det med retur?
    Gordana Bjelic Beba
  • Hej Gordana,
    Det är service som svarar på dina frågor angående detta.

    Mvh Anna
    Anna
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.