Mitt spabad är strömlöst och det är vinter. Vad gör jag?

Hej,

Mitt spabad har ingen ström och det är minusgrader ute. Hur kan jag göra för att det inte ska frysa sönder?
Karoline

Kommentarer

  • Hej Karoline,

    Om det finns risk för frost bör man ställa in en kupéfläkt i serviceutrymmet för att undvika att spabadet fryser.
    Behöver du hjälp av vår tekniker kan du boka en service här, serviceanmälan

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Hej. Min jordfelsbrytare slår ut när jag försöker starta mitt Sarek spa. Är detta något ni kan hjälpa mig med? Vill inte att det skall frysa sönder🥶
    Tacksam för snabbt svar🥰
    Henrik Sjökvist
  • Hej Henrik,
    Gå in på vår hemsida och gör en serviceanmälan.
    SERVICE & SUPPORT - Svenska Bad
    När du gjort det kommer service att höra av sig till dig.
    Om det är frost så sätt i en kupévämare eller värmefläkt i motorrummet för att förhindra att det fryser.
    Mvh Anna

    Anna