Har ni något locklyft man kan skriva i trallen?

Jag har blivit rekommenderar att köpa ett locklyft man kan skruva i trallen. Vad rekommenderar ni för locklyft. Jag skulle helst vilja få så locket åker ner så långt som möjligt på sidan.
Jag köpte mitt spabad för 2 år sedan. Har ni garanti på locklyft då mitt sprack och gick sönder? Jag hade då ett locklyft som man sköt in under badet.

 Mvh David
David

Kommentarer

  • Hej David,

    Vi rekommenderar följande Locklyft. Locklyften går att köpa direkt i vår webbutik. Jag bifogar även manualen så du kan se hur man enklast skruvar den i trallen här

    Ha en fin dag!
    Tomas
  • Hej . Vi har köpt ett Lexington Swimspa. Vi undrar om det finns locklyft till detta eller ett elmanövrerat.

    Gun
  • Hej Gun,

    Vi har tyvärr inga locklyft till Lexington Swimspa.

    Ha en fin dag!
    Annelie
  • Hej
    Vårt spabad Denver har ingen ström plötsligt,
    Jag har kollat säkringar men allt ser ok ut i elskåpet, finns det några säkringar inne i badet?

    Thomas
  • Hej Thomas,

    Det sitter en manöversäkring i styrboxen.
    Om du behöver hjälp av en tekniker kan du göra en serviceanmälan så återkopplar vi i ditt ärende så snart som möjligt.
    Annelie