Tillägg reseplaneraren

Lägga till vilken veckodag det är i reseplaneraren. Just nu går det endast att se vilket datum man vill resa men inte vilken veckodag det är. När jag använder sl.se syns även veckodag.

Paula Hanning

Kommentarer

  • Hej Paula,

    Menar du där man väljer tid och datum för avgång?

    De flesta Androids ska visa en dialog liknande den bifogade bilden där både tid och datum syns. Hur ser den ut hos dig och vad har du för Android version och telefon?

    Tack!

    Bifogad fil:

    Johan Berg Nilsson
  • Så här

    Bifogad fil:

    Paula Hanning
  • Tack Paula, är det här en Samsung som kör Lollipop möjligtvis?

    Samsung har haft en bugg i den Android versionen som gjorde att datumväljaren kraschade, pga det visar jag en äldre dialog för att välja datum istället.

    Ska göra lite test och se om jag kan hitta en annan väg runt det istället.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson