Sms

Varför kan man inte köpa sms-biljett här?

Maths

Kommentarer

  • Hej, sms finns att köpa från den detaljerade vyn av en resa. Uppe till höger i toppmenyn finns en ikon för SMS. Ledsen för sent svar.

    Johan Berg Nilsson
  • Skulle vara bra att kunna skriva ut uppletat ruttförslag.

    Matts
  • Hej, att dela en resa är planerat. Vågar inte lova när bara. Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Hej. Varför går inte köpa sms biljett längre? För några veckor sedan gick, men nu efter uppdateringen försvann alternativ att köpa. Kan ni fixa den?

    Bifogad fil:

    Tomas
  • Hej Tomas, har det gått att köpa för denna resa tidigare. Den ska visa köpknappen om den lyckas hitta en resa.

    Detta är vad SL säger om resan, "Pris kunde inte beräknas. Det kan bero på att du sökt en resa där det inte räcker med SLs biljetter, till exempel med båtar."

    Jag ska undersöka vidare.

    Johan Berg Nilsson