Resväg Svandammsvägen till Skansen

Hej, varför har rutten blivit längre och med fler byten. Jag får sällan upp de bussar som går från Svandammsvägen som åker mot Liljeholmen för byten till tunnelbana längre.
Jag får staka ut resan med tre individuella sökningar för att hitta tider för vad jag vet är en bättre resväg tex Svand-Liljeh-Stadion-Skansen alt Svand-Liljeh-Slussen-Allmänna gränd. De flesta sökningar appen visar tar ibland 40 min längre att åka med extra byten...
Går det att rätta till igen?

Jenny Larsson

Kommentarer

  • Testade precis här och jag får upp de bussar som går från Svandammsvägen, har du möjligtvis klickat bort buss som transporttyp i filtret?
    Johan Berg Nilsson
  • Nope, samma idag just nu, 07.27. jag får säga på karusellplan för att få upp bussarna som går förbi Svandammsvägen ...
    Jenny Larsson
  • Vill du maila mig var du söker ifrån, misstolkade dig nog tidigare och gjorde en sökning från Svandammsvägen.
    Johan Berg Nilsson
  • Det ska vara Svandammsvägen, autocorrect gav fel förslag...
    Jenny Larsson