Fel svar

När jag söker på en resa, exempel gullmarsplan till granängsringen, ditt går en buss, det är 872. Men då vill den att jag ska åka tunnelbana till t-centralen och sen till gullmars igen. När jag tar bort tunnelbana så visar den massor av krångel med buss som tar 2timmar. Varför gör den så? Mvh

Mackan

Kommentarer

  • Hej, svaren i reseplaneraren kommer direkt från SL. SL har ett kundforum här på kundo, de kan ge mer detaljer om varför du inte får det svar som förväntas. Tyvärr kan jag inte hjälpa till mer än så här.

    Johan Berg Nilsson