Dagangivelse

Jag vet att dagangivelse på något sätt ändrades tidigare, men det är inte bra som det är nu. Det är krångligt att tolka "om fyra dagar" och liknande. I morgon och sedan dag och datum vore bättre, t ex ons 9 nov som den kortaste versionen. Jämför med bilagor.

Bifogade filer:

Torkel Borelius

Kommentarer

  • Det låter som en bra idé, om tiden är tidigare än igår eller senare i morgon visas datum.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • dag OCH datum

    Torkel Borelius