Buss 112 mot alvik sen

Hej,

Varför är buss 112 mot alvik alltid sen? Nu har det gått 15 igen och ingen buss syns till? Dags att uppdatera tidtabellen eller sätta in fler bussar??

Gustaf Lindqvist

Kommentarer

  • Hej Gustaf,

    ledsen för sent svar. Alla tider i appen kommer direkt från SL. Jag tar gärna emot ett par exempel på när tiderna är felaktiga så kan jag jämföra med SLs hemsida och felanmäla det om det är ett återkommande problem. Från vilken station åker du?

    Tack!

    Johan Berg Nilsson