Appen öppnar alla sl.se adresser.

Hej på dig/er, tack för en underbar och snygg app.

Ett problem jag har är att jag inte kan klicka på sl.se länkar. Jag omdirigeras till appen som bara visar sin "vanliga" vy.
Kan jag stänga av det på något sätt?
Kenny Lambert

Kommentarer

  • Detta kan ställas in från Androids inställningar, om du därifrån hittar STHLM Traveling via "Apps" och sen klickar på "Open by default", så kan du under "Open supported links" välja att aldrig öppna SL länkar eller välja att du ska få en fråga om du vill öppna med STHLM Traveling eller din webbläsare, vilket ska vara "default".

    Tack!
    Johan Berg Nilsson