Kan man ta bort tilldelad kurs?

Hur tar jag bort en kurs som jag tilldelat användaren, men den skall inte förnyas eller är inte längre aktuell!
Hans

Kommentarer

  • Hej!

    Det är möjligt att bort de kostnadsfria kurser man tilldelat av misstag och som ej ännu genomförts av kursdeltagaren.

    Som administratör gör man enligt följande:
    • Klicka på användare
    • Sök upp den användare det gäller och klicka på namnet så att du kommer in på användarens profil
    • Bläddra ner till kurser och klicka på papperskorgen bredvid den tilldelade kurs du önskar ta bort
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )