Enrich

När man får en fråga under enrich så undrar jag var man besvarar den?
Jan

Kommentarer

  • Hej,
    Klicka på ”Enrich” i ”On-board external item”-widgeten på startsidan. Länken tar dig till en tabellvy där alla artiklar som behöver kompletteras/uppdateras visas.
    I listan markerar du den artikel du ska jobba med genom att bocka i rutan längst ut till vänster och klicka därefter på länken under ID som tar dig in på artikeln.
    Denna vy är uppbyggd av två kolumner.
    Kolumnen till vänster visar din inskickade artikel och den högra en meddelandekonversation mellan dig och SSG. Du har nu möjlighet att komplettera/uppdatera artikeln med information.
    När du är klar och vill skicka tillbaka artikeln till SSG klickar du på knappen ”Submit”. Du får då upp en ruta där du har möjlighet att skicka med ett meddelande till SSG. Fyll i ditt meddelande och klicka på knappen ”OK” för att skicka iväg artikeln.

    Patrik Callhammar Produktdatabasen
  • Om vissa fält inte visas använd Google Chrome
    Jens