Till senaste kommentaren

Min enhet envisar med att tappa mottagningen

Hej,
Min enhet återgår till att visa att den ligger på ert lager hela tiden, lyckades få rätt lösningar under 3 dagar. Har inte användt appen på två dagar och nu visas att sändaren är
På ert kontor hela tiden och det går inte att uppdatera eller få en annan position.

Jonathan Matti

Kommentarer

  • Hej Jonathan,

    Tack för att du hör av dig till oss. Jag har svarat dig via mail.

    Ha en fin dag 😀
    Linnea
  • Fruktansvärt svårt att erhålla support ifrån ert företag, produkten fungerar extremt dåligt och ert svar , trots att jag bett er kontakta mig per telefon är - har du testat att ta i och ur batteriet.. tanken med er produkt är att man skall kunna spåra saker där man ej är.Att åka 2 timmar i bil, för att göra något man testat 20 gånger redan är inte svaret man önskar.
    Dessutom får jag olika besked om var min spåra enhet är hela tiden, täby, haninge, bromma. Ärligt talat tror jag att appen låser mot andra användares enheter.
    Dessutom finns det ingenstans att uppdatera flödet i appen, vilket är mer och mer synonymt med er kundtjänst vilken är lika svår att få

    Matti, Jonathan
  • Hej Jonathan,

    Vad tråkigt att du är missnöjd med kundtjänsten och produkten.

    Vi har telefontid öppet på tisdagar och torsdagar mellan 10-12 på numret 08-500 010 10.

    Självklar ska din enhet fungera. Jag testar att maila dig igen så kan vi hitta en lösning.

    Ha en fin dag! 😀
    Linnea

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.