Min enhet envisar med att tappa mottagningen
Hej,
Min enhet återgår till att visa att den ligger på ert lager hela tiden, lyckades få rätt lösningar under 3 dagar. Har inte användt appen på två dagar och nu visas att sändaren är
På ert kontor hela tiden och det går inte att uppdatera eller få en annan position.
Min enhet återgår till att visa att den ligger på ert lager hela tiden, lyckades få rätt lösningar under 3 dagar. Har inte användt appen på två dagar och nu visas att sändaren är
På ert kontor hela tiden och det går inte att uppdatera eller få en annan position.
Följ inlägget
1
följare
Tack för att du hör av dig till oss. Jag har svarat dig via mail.
Ha en fin dag 😀
Dessutom får jag olika besked om var min spåra enhet är hela tiden, täby, haninge, bromma. Ärligt talat tror jag att appen låser mot andra användares enheter.
Dessutom finns det ingenstans att uppdatera flödet i appen, vilket är mer och mer synonymt med er kundtjänst vilken är lika svår att få
Vad tråkigt att du är missnöjd med kundtjänsten och produkten.
Vi har telefontid öppet på tisdagar och torsdagar mellan 10-12 på numret 08-500 010 10.
Självklar ska din enhet fungera. Jag testar att maila dig igen så kan vi hitta en lösning.
Ha en fin dag! 😀