Vik återvinningscentral

Behöver man registrera sig för att slänga återvinnings "sopor" på Vik, Återvinningscentral Vingåker?
Ingela

Kommentarer

  • När du är boende och fastighetsägare/privatperson i Vingåker så ingår denna tjänst i din fasta avgift gällande sophämtningen i Vingåkers kommun. Så du behöver inte registrera dig någonstans för att besöka återvinningscentralen.
    Jenny