Vatten varmvattenberedare

Vilket ytskikt i en varmvattenberedare rekomenderar ni för Flens vatten? Vi får i dagarna kommunalt vatten och avlopp i stugan. Jag hittar ingen information på sidan om vattnets hårdhet vilket kan påverka vilken varmvattenberedare som fungerar bäst över tid.
Mvh Millan
Millan

Kommentarer

  • På vår hemsida under Vatten och Avlopp finns en underrubrik som heter Dricksvatten, om du skrollar ner lite på den sidan så kommer värdena upp för hårdheten i våra olika områden.

    Pernilla
  • hej. jag bor iÖsteråker och beredaren i min panna har gått läck (pannan är 4,5 år gammal) och
    garantin från Nibe gäller inte då vattnet är för mjukt enl. deras provtagning är det möjligt att få reda på värdena som vattnet vi får från er har / hälsn Curt Andersson

    curt andersson
  • Hej dessa uppgifter har vi på vår hemsida
    www.sormlandvatten.se/vatten-och-avlopp/vatten/dricksvatten/ vill du ha mer ingående provsvar kontakta oss på kundservice@sormlandvatten.se
    Jenny