Varför har inte min soptunna blivit tömd?

När jag kom hem efter jobbet idag så var inte min soptunna tömd, den är alltid tömd på angiven dag annars?
Jens

Kommentarer

  • För att vår entreprenör ska kunna hämta ditt hushållsavfall som vanligt är det viktigt att tänka på följande:
    • Ställ kärlet vid tomtgräns senast klockan 06.00 aktuell hämtningsdag. Tömning sker mellan 06.00 och 22.00 och vi garanterar inte samma klockslag för hämtning vid varje tillfälle.
    • Vänd kärlets handtag mot vägen.
    • Ta bort snö från kärlets lock.
    • Skotta och halkbekämpa hela vägen fram samt runt kärlet.
    • Skotta bort snövallar efter snöplogning.
    Lars