Tvättning av sopkärl

Hej! Går det att få hjälp med tvättning av sitt sopkärl? Hur gör jag och vad kostar det? Mvh, Johanna
Johanna Larsson

Kommentarer

  • Hej! Att hålla kärlet rent är fastighetsägarens ansvar, det finns olika entreprenörer på marknaden som kan utföra kärltvätt.
    Pernilla
  • Har du några exempel på vilka? Det gäller Katrineholm. /Johanna
    Johanna
  • Du kan googla på "kärltvätt", då kommer du hitta förslag på företag som kan hjälpa dig. Som kommunalägt driftbolag kan vi inte rekommendera någon särskild.
    Pernilla