Större sopkärl

Hej. Vi behöver ett större sopkärl. Hur mycket mer kostar det? Går det att minska storlek igen senare.
Ann-Catrin

Kommentarer

  • Olika storlekar finns att tillgå beroende på kommun. Bytet debiteras utifrån gällande taxa vid tillfället. Priser för respektive kommun samt vilka storlekar som finns går att läsa om  på hemsidan.
    Taxor /priser
    Jenny
  • Ann-Catrin fick inte svar på alla frågor; kan man byta till större/mindre flera gånger? En annan fråga, kostar själva bytet eller är det bara taxan som ändras?
    Andreas
  • Hej Andreas,
    Själva bytet kostar 200 kronor och du kan byta kärlstorlek flera gånger. Se bild från taxedokumentet:

    Therese