Start tömning av sopkärl efter vinteruppehåll

När börjar börjar tömning av sopkärl när vi har haft vinteruppehåll i Orrhammar
Björn

Kommentarer

  • Sommarsophämtningen börjar v. 19-20 beroende på om man har jämn eller ojämn vecka på första sidan finns det en ruta sök din sophämtningsdag se nedan där söker du din adress

    Jenny
  • Det kunde jag själv läsa på hemsidan. Men finns det ingen sammanställning där man kan se jämna/ojämna veckor samt dag för respektive område (t ex 64162 Valla)? Det var ju min fråga, och jag tror jag undrade samma sak förra våren…
    Inger