Kan man betala med autogiro?

Jag vill ha alla mina räkningar på autogiro, erbjuder ni det?
Rolf

Kommentarer

  • Ja du kan välja att betala din faktura med autogiro.
     Beställ autogiroblankett.
    Lars
  • Kan jag inte lägga in om autogiro via min bank?
    PER
  • Jo du kan lägga till autogiro via din bank om du vill.
    Jenny
  • ok jag hittar dock inte Sörmlands Vatten. Vad ska jag söka på? Bankgiro nr?

    Pelles
  • Du måste söka på den kommunen du har fastigheten i tex Flen Vatten och Avfall AB eller Katrineholm Vatten och Avfall AB eller Vingåker vatten och Avfall AB
    Jenny
  • Tack :-)
    Pelles
  • Kan man få så det är autogiro varje månad?
    Om man kan få det hur går jag tillväga? /Sandra
    Sandra
  • Tyvärr så fakturerar vi endast varannan månad i dagsläget.
    Jenny