Kan jag betala min faktura via Kivra?

Och vad händer när jag har e-faktura eller pappersfaktura idag, kommer de automatiskt till Kivra om jag har det aktiverat?

Andrea

Kommentarer

  • Ja, du kan betala dina fakturor i Kivra. Eftersom du loggar in säkert med Mobilt BankID, kan du koppla ett kontonummer för dina betalningar och därmed använda Kivras betalningsfunktion.

    Om du har e-faktura idag fortsätter dina fakturor att komma till din internetbank.

    Om du har pappersfaktura och har Kivra aktiverat kommer dina fakturor automatiskt att hamna i den digitala brevlådan.
    Pernilla