Jag vill ha månadshämtning på soporna, hur skaffar jag det?

Hej, jag bor ensam och har så lite hushållsavfall så jag skulle vilja ändra hämtningsintervallet till månadsvis istället.

Hasse

Kommentarer

  • För att få månadshämtning behöver du kompostera ditt matavfall samt göra en anmälan om kompostering till tillsynsmyndigheten i din kommun. Därefter kontaktar du oss och meddelar att du vill ha hämtning var fjärde vecka.
    Lars