Jag får ingen pappersfaktura längre?

Hej !   Jag konstaterar att jag inte längre får någon pappersfaktura från Er. Vad ska jag göra ?
Jag vill kunna se/få fakturan på papper. Någon information om ändringen har jag inte fått.
Lite "knöligt" att kontakta Er varje gång för att få fakturan. Kan ni skicka faktura automatiskt till
min e-post varje gång ?
Göte

Kommentarer

  • Hej Göte,
    Vi har sedan några månader tillbaka gått över till ett säkrare leveranssätt av våra fakturor, så de går nu till Kivra. Är du ansluten till Kivra sedan tidigare så är det där dina fakturor från oss hamnar. Vill du inte få dina fakturor dit så måste du själv avregistrera dig hos Kivra, det är inte något som vi kan göra åt dig, eftersom du måste logga in på deras sida.
    Pernilla