Hur hanterar ni mina personuppgifter?

Jag skulle vilja veta hur ni gör med mina uppgifter som ni har registrerade.
Magnus

Kommentarer

  • Vårt uppdrag är att leverera dricksvatten, rena avloppsvatten och att ansvara för avfallshanteringen i din kommun. För att kunna fullgöra våra åtaganden mot dig som kund, och för att kunna följa gällande författningar, behöver vi registrera och behandla olika personuppgifter. Du kan läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter i vår integritetspolicy.

    Therese