Hur gör jag vid en försäljning/en flytt?

Vi har nyligen sålt vår bostad, behöver vi göra något då eller följer vårt abonnemang med till nya huset?
Thomas

Kommentarer

  • Vid försäljning av din fastighet måste du kontakta oss och beställa en ägarbytesblankett. Den blanketten ska fyllas i och undertecknas av båda parter vid tillträdestillfället. Viktigt är att du som säljare ska skicka tillbaka blanketten till Sörmland Vatten.
    Blankett för ägarbyte

    Glöm inte att göra en mätaravläsning innan du skickar in blanketten!
    Therese